TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7

5 participantes

Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7

Missatge  jordi lopez Dc 23 Jul 2008, 11:54 pm

me gustaria que pudieramos ir todos los poalistas al camino porque creo que no lo pasariamos de coña pero esta muy dificil cada uno por diversos motivos(MUJERES,mujeres, esposas,novia, niños o trabajo, pero bueno hay que ir pensando en 3 pedaladas, manresa-saldes. la del segre. y la selene . como soy el primero que escribe para ver que haceis esta semana y quiero que entreneis haver si quedais a las 7 en casa del joan , a ver quien responde y veo quien se entrena, joan carrasquet te podrias haver venido con nosotros porque no llevamos gps y necesitamos un sherpa en condiciones, y el otro dia teniamos que encontrar PINOS y casi casi lo encontramos despues de dar media vuelta a la comarca del bages. Nos vemos pronto.
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty SORITA DISSABTE 26/07/2008

Missatge  Miquel Dj 24 Jul 2008, 10:48 am

En Jordi i jo hem quedat a l' estació de RENFE d' Oviedo a les 11:00... i tot seguit a la catedral a que ens signin la credencial... ja ho sabeu... en breu penjaré l' intinerari per si algú s' anima a fer alguna etapa (encara que sigui en moto). Ja penjareu el canlendari atapeit que hi ha de curses i "machadas" que s' han de fer en els propers mesos... per anar preparat...
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty Re: salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7

Missatge  Joan Dj 24 Jul 2008, 10:15 pm

Esperem les vostres noticies Laughing
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty Re: salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7

Missatge  Oscar Alvarez Dv 25 Jul 2008, 7:14 am

A mi si que me gustaria volver a repetir el camino, Sad pero este año no puedo asi que solo me queda por deciros que tengais un muy buen camino y hasta pronto
Respecto a la salida del sabado yo si que ire, a las 7 en casa del Joan Carrasquet
Oscar Alvarez
Oscar Alvarez

Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 20/03/2008
Edad : 45
Ubicació : Manresa (Sant pau)

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty PREVISIÓ

Missatge  Miquel Dv 25 Jul 2008, 2:24 pm

Hi ha la previsió d' arribar a Santiago el dijous 31/07, divendres anar a Fisterra, dissabte tornar a Santiago i diumenge de turisme. Dilluns tornem, amb ho que el dimarts ja podrem quedar a les 19:00 a fer trialeres del Bages... tongue je!!!
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty A les 7 d'aquest matí, tots cap aquí

Missatge  John Mambo Ds 26 Jul 2008, 1:57 am

Doncs aixó,....qui vulgui patir
a casa meva , a les 7 ha de venir
que farem xirinola
i també alguna "gominola"
M'heu de perdonar, pero estic tan cansat...que fins i tot la boca se m'ha tapat
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7 Empty Re: salida sabado unos en oviedo y otros del poal a las 7

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum