TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI)

3 participantes

Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI)

Missatge  janvaq Dt 21 Set 2010, 11:49 pm

Hola companys com que veig que sempre vaig dels darrers i no ho acabo d'entendre he fet una reunió amb el meu sponsor (la meva dona es clar) i hem arribat a la conclusió que el problema es la bicicleta aixins que he decidit comprar-ne una altre, iaixins ha sigut el dissabte pasat vaig comprar-me la nova maquina i canviar de marca com els profesionals ya que m'han apujat el contracte.
Aqui us l'ensenyo. cliqueu al vincle i veureu la maquina
http://www.bikereviews.com/wp-content/uploads/2009/12/specialized-stumpjumper-expert-carbon-2010-mountain-bike.jpg
janvaq
janvaq

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty Re: M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI)

Missatge  Miquel Dc 22 Set 2010, 9:23 am

Muy buena máquina... a disfrutarla... ahora si que van a sufrir los del equipo Scott... eh??
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty BICI

Missatge  janvaq Dc 22 Set 2010, 10:08 am

hay algunos que van a empezar a saber que es comer polvo jajajajajajaja
janvaq
janvaq

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty Re: M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI)

Missatge  Joan Dc 22 Set 2010, 10:59 pm

No se si dir-te traidor M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Suspect , m'has deixa't sol amb la Genius M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Kopfschuettel
El mes cardat es que si ara no vas al devant ja no et queda l'escusa de la bici M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Affraid

Pel que veig no deu pesar gaire, ja que no porta pedals M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Icon_wink

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Specializedstumpjumpere
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty BICI

Missatge  janvaq Dc 22 Set 2010, 11:34 pm

Ostia, donç es veritat vaya putada, no m'havia donat compte ara mateix els vaig a dir que m'els fiquin, cada vegada es mes complicat aixo de la bicicleta.
janvaq
janvaq

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI) Empty Re: M'HE PASAT A L'SPECIALIZED (NOVA BICI)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum