TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SAMARRETES!!!!

2 participantes

Ir abajo

SAMARRETES!!!! Empty SAMARRETES!!!!

Missatge  Sara Ds 09 Oct 2010, 3:21 pm

Hola a tots Team Poaleros!!!

Pels que el dia del sopar d'estiu a cal Carrasquet (si ja sé que quasi no us en recordeu!!) veu demanar samarretes... ja les tinc!!! per fí!!! surten a 12 € (els que també veu demanar pels nens, aquestes valen 10€)

Jo de dilluns a dijous, a les tardes (de 16:00 a 19:00 aprox) estic a Cal Frare, potser és la manera més fàcil que que les passeu a recollir, si no us va bé, digueu-m'ho i veiem com quedem.

De moment, amb el Miquel , l'Isqui, la Rosa Ma i jo... ja les vem estrenar a la cursa de la Penya Blaugrana de Santpedor!

Salut!!!!

Sara


Sara

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 20/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

SAMARRETES!!!! Empty Re: SAMARRETES!!!!

Missatge  Joan F. Dg 24 Oct 2010, 8:08 am

Hola Sara! Ja veus, tan aprop que visc de cal frare i encara no hi he anat!! La culpa és d'aquell maleít llamp que va caure el passat 23 de setembre i que em va destruír el router i també una peça del ordinador (que tot just l'estrenave). Desde llavors i fins ahir no he disposat d'internet, així que no tinc pas tote la culpa jo, eh!..
Be, dit aixó, suposo que ara no tinc excusa, demá et vinc a veure i de pas també el Jordi que fa temps que no ens veiem.
Salutacions
Joan F.
Joan F.

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 23/07/2010
Edad : 70
Ubicació : Poal City

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum