04/01/2009 La Travesseserres
Pàgina 1 de 1
04/01/2009 La Travesseserres
Al arribar a Castelltallat ja veiem que comencen a fer un bon foc
Ja anirà be perquè avui desprès de bastants dies ha glaçat
Entre la gent em crida l’atenció aquesta parella que faran la ruta amb un nen ben xic
Al començar a pedalar, em giro i veig una vista de Castelltallat
El Joan abrigadet baixant la freda obaga que ens mena cap a la Rasa
Quatre dels cinc que farem la pedalada,esperant-me
I es que apart d’esser lent,m’encanto a tirar fotos.
Arribem a Cal Pratbarrina on hi ha un assortit avituallament
Al passar per sota Cal Serra de Breners faig una mirada enrera al fons es veu la carena de Castelltallat, d’on venim
El recorregut ens porta per el bonic poble de Prades
D’aquí hi ha una bona visió dels Pirineus ben nevat
Al darrera hem deixat Can Gras
Arriba el Jordi...
...i el Serafí desprès d’haver arranjat una punxada
Just al tombar de l’Obaga de Prades a la Solana de Goberna veiem el Castell de Boixadors
Aqui aprofitem per fer-nos una foto d’un trio...
...i el Jordi es fa un autoretrat...
... i un altre trio
El cami ens obsequia amb unes vistes guapes
Però aqui a la solana ja ha començat a desgelar,i es comença a fer el “reguel” com n’hi diu el John Mambo, que es pagès i per lo tant els paletes a callar .
Malament! Sentencia el Joan, --jo amb el reguel tinc problemes amb el tractor i tot.
Que n’és de savi, encara no han passat cinc minuts
Així ha quedat el canvi del Serafí, un eserram
L’entorn, pero,es guapissim
Tres metres mes amunt,en peten dos alhora, la cosa promet
Algun tram però podem pedalar
Però aviat les bicis tornen a semblar croquetes
Hi han moments de desesperació, en els que proves de portar la bici a l’espatlla
Encara que el miratge no dura gaire,les bicis pesen pel capbaix 30 o 35 quilos
A sota de tot aquest fang hi ha la meva bici, si es veritat que els banys de fang afinen la pell,a veure que li fan al alumini
De fet, ara que veig al Joan, que es el promotor de que anem a aquesta pedalada, si ho rumio be no ens podem queixar,ho deis ben clar:
PEDALADA DE REIS LA TRAVESSASERRES
Modalitat: MARXA/ Pedalada
Aixo si!!! Les vistes son per oblidar les penes
I quan veus això encara mes, perquè ell ha passat pels mateixos llocs que nosaltres
Veien l’entorn, de ben segur que hi tornarem
Quan he vist venir al Joan de baçet amb la bici he pensat,si que l’estima a la bici
No era ben be això,un altre canvi que ha petat, aquest un iqsteerre
Amb una mica mes i se’l posa com un supositori. Ara que hi penso el Molina ja ho va dir que hi hauria canvis, però jo ignorant com soc ,no em pensava que volia dir això
Aquest Joan cada dia te mes mal gust, s’ha posat unes cobertes de color de gosquanfuig
Ens tornem a trobar amb la parella del nen del xumet
Des de tres quarts d’onze fins un quart d’una empenyent la bici, però la recompensa esta aquí, bufet lliure, si si, i tot això per 8 eurus i sense estar federat
Jo que en tota la meva vida no paro de fer-me preguntes, em dic, si els hi torno el fang m’abonaran quelcom?
Es delicte agafar el fang d’un camí i portal a cap casa?
Perquè si els pagesos del fang que es fa desprès d’una gelada en diuen “Reguel” no surt al diccionari?
Ja anirà be perquè avui desprès de bastants dies ha glaçat
Entre la gent em crida l’atenció aquesta parella que faran la ruta amb un nen ben xic
Al començar a pedalar, em giro i veig una vista de Castelltallat
El Joan abrigadet baixant la freda obaga que ens mena cap a la Rasa
Quatre dels cinc que farem la pedalada,esperant-me
I es que apart d’esser lent,m’encanto a tirar fotos.
Arribem a Cal Pratbarrina on hi ha un assortit avituallament
Al passar per sota Cal Serra de Breners faig una mirada enrera al fons es veu la carena de Castelltallat, d’on venim
El recorregut ens porta per el bonic poble de Prades
D’aquí hi ha una bona visió dels Pirineus ben nevat
Al darrera hem deixat Can Gras
Arriba el Jordi...
...i el Serafí desprès d’haver arranjat una punxada
Just al tombar de l’Obaga de Prades a la Solana de Goberna veiem el Castell de Boixadors
Aqui aprofitem per fer-nos una foto d’un trio...
...i el Jordi es fa un autoretrat...
... i un altre trio
El cami ens obsequia amb unes vistes guapes
Però aqui a la solana ja ha començat a desgelar,i es comença a fer el “reguel” com n’hi diu el John Mambo, que es pagès i per lo tant els paletes a callar .
Malament! Sentencia el Joan, --jo amb el reguel tinc problemes amb el tractor i tot.
Que n’és de savi, encara no han passat cinc minuts
Així ha quedat el canvi del Serafí, un eserram
L’entorn, pero,es guapissim
Tres metres mes amunt,en peten dos alhora, la cosa promet
Algun tram però podem pedalar
Però aviat les bicis tornen a semblar croquetes
Hi han moments de desesperació, en els que proves de portar la bici a l’espatlla
Encara que el miratge no dura gaire,les bicis pesen pel capbaix 30 o 35 quilos
A sota de tot aquest fang hi ha la meva bici, si es veritat que els banys de fang afinen la pell,a veure que li fan al alumini
De fet, ara que veig al Joan, que es el promotor de que anem a aquesta pedalada, si ho rumio be no ens podem queixar,ho deis ben clar:
PEDALADA DE REIS LA TRAVESSASERRES
Modalitat: MARXA/ Pedalada
Aixo si!!! Les vistes son per oblidar les penes
I quan veus això encara mes, perquè ell ha passat pels mateixos llocs que nosaltres
Veien l’entorn, de ben segur que hi tornarem
Quan he vist venir al Joan de baçet amb la bici he pensat,si que l’estima a la bici
No era ben be això,un altre canvi que ha petat, aquest un iqsteerre
Amb una mica mes i se’l posa com un supositori. Ara que hi penso el Molina ja ho va dir que hi hauria canvis, però jo ignorant com soc ,no em pensava que volia dir això
Aquest Joan cada dia te mes mal gust, s’ha posat unes cobertes de color de gosquanfuig
Ens tornem a trobar amb la parella del nen del xumet
Des de tres quarts d’onze fins un quart d’una empenyent la bici, però la recompensa esta aquí, bufet lliure, si si, i tot això per 8 eurus i sense estar federat
Jo que en tota la meva vida no paro de fer-me preguntes, em dic, si els hi torno el fang m’abonaran quelcom?
Es delicte agafar el fang d’un camí i portal a cap casa?
Perquè si els pagesos del fang que es fa desprès d’una gelada en diuen “Reguel” no surt al diccionari?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum