PEDALADA POPULAR GÒSOL - BERGA
3 participantes
Pàgina 1 de 1
PEDALADA POPULAR GÒSOL - BERGA
El Sera i jo ens estem plantejant anar a la mencionada cursa popular el diumenge 15/06.
Mes info: http://www.mussolsdelpedra.cat/
Qui es vulgui apuntar ho ha de fer ja doncs les places estan limitades (encara no ho he fet...)
Mes info: http://www.mussolsdelpedra.cat/
Qui es vulgui apuntar ho ha de fer ja doncs les places estan limitades (encara no ho he fet...)
Editat per darrera vegada per Miquel el Dl 16 Jun 2008, 11:50 am, editat 2 cops en total
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Re: PEDALADA POPULAR GÒSOL - BERGA
jo mi apunto
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
PREPARAR LA LOGÍSTICA
Tenim que saber quants anem segur per veure com ho fem per pujar les bicis. Jo pensava per evitar problemes d' última hora i no tenir que matinar tant d' anar a buscar els dorsals el dissabte (em sembla que els donen de 17:00 a 19:00) al Berga Resort... peró jo no sé si podré anar doncs tinc examen... i a veure com ho fem per deixar un cotxe cmo a mínim a Berga per tornar els conductors a Gòssol a pels cotxes.
Jo vaig apuntar i per tant sé que venen:
Sera
Ernest
Jordi L.
Miquel (jo)
Sé que l' Oscar estava interessat i l' Angulo... i amb tú Jordi ja som 7.
Jo vaig apuntar i per tant sé que venen:
Sera
Ernest
Jordi L.
Miquel (jo)
Sé que l' Oscar estava interessat i l' Angulo... i amb tú Jordi ja som 7.
JA ESTEM INSCRITS
El robokop i el frare ja estem inscrits,crec el joan gran tanbe?ho espero! eh joan?,el robokop diu que recollira dorsals el dissabte tarda o sigui que estaria be que li fesiu arrivar els papers de la inscripcio i aixi ja ho tindriem fet i el diumenge aniriem mes trankis,el transport crec que el jordi serrraller posa una forgo per les bicis i jo posare la meva pel personal i el joan mambo s'ha ofert de conductor(gracies joan,nosaltres tanbe t'estimem),estari be carrregar bicis dissabte tarda,(potser el jordi que digui a on i li portem les bicis),el diumenge si voleu podem quedar al poal que aixi podem aparcar els cotxes be,a les 7 seria bona hora,be ja direu alguna cosa!!!
jordi de cal frare escrigué:El robokop i el frare ja estem inscrits,crec el joan gran tanbe?ho espero! eh joan?,el robokop diu que recollira dorsals el dissabte tarda o sigui que estaria be que li fesiu arrivar els papers de la inscripcio i aixi ja ho tindriem fet i el diumenge aniriem mes trankis,el transport crec que el jordi serrraller posa una forgo per les bicis i jo posare la meva pel personal i el joan mambo s'ha ofert de conductor(gracies joan,nosaltres tanbe t'estimem),estari be carrregar bicis dissabte tarda,(potser el jordi que digui a on i li portem les bicis),el diumenge si voleu podem quedar al poal que aixi podem aparcar els cotxes be,a les 7 seria bona hora,be ja direu alguna cosa!!!
Ok... miro de fer arribar d' alguna forma al Josep A. els comprobants de pagament que tinc jo... també s' han de portar uns papers firmats acceptan les regles del joc... ja hi haurà prous cotxes?
Enumero la gent:
JLopez
Sera
Ernest
Miquel
Jordi Cal Frare
Joan
Josep A.
No tinc ni idea si l' Oscar pujarà sol, es portarà ell la bici... em deixo algú???
S' han de contar 8 persones... si fa falta algún cotxe mes indiqueu-ho, desconec les places que disposen els cotxes que teniu (bueno el Jordi L. 3).
Ens veiem...
8 places
La meva furgo es de 8 places,be la furgo de la ISA es de 8 places
Si , Jordi ja estic inscrit
Segons la llista som
1-John Mambo (xofer)
2-JLopez
3-Sera
4-Ernest
5-Miquel
6-Jordi Cal Frare
7-Joan
8-Josep A.
Oscar (no sabe no contesta)
Segons la llista som
1-John Mambo (xofer)
2-JLopez
3-Sera
4-Ernest
5-Miquel
6-Jordi Cal Frare
7-Joan
8-Josep A.
SOM 9...
Ahir vaig parlar amb el JLo i em va dir que l' Oscar si que venia...Joan escrigué:Si , Jordi ja estic inscrit
Segons la llista som
1-John Mambo (xofer)
2-JLopez
3-Sera
4-Ernest
5-Miquel
6-Jordi Cal Frare
7-Joan
8-Josep A.
Salut!
HORA DE SORTIDA 6:45-POAL CITY- diumenge 15-06-08
Despres de donar-hi moltes voltes la cupula poalenca ha decidit que era millor quedar una mica mes d'hora 6:45 poal city,les bicis estaria be carregar-les avui,si us va be porteu-les aquesta tarda a cal frare i aixi avancem feina,apa fins aviat.
jordi de cal frare escrigué:Despres de donar-hi moltes voltes la cupula poalenca ha decidit que era millor quedar una mica mes d'hora 6:45 poal city,les bicis estaria be carregar-les avui,si us va be porteu-les aquesta tarda a cal frare i aixi avancem feina,apa fins aviat.
Ho trobo molt be.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum