!!!!Propuesta interesante!!!!! Descubrela
+3
John Mambo
Joan
jordi lopez
7 participantes
Pàgina 1 de 1
!!!!Propuesta interesante!!!!! Descubrela
Hemos comentado unos poalistas de subir otra vez a sant geroni(montserrat) porque hubo mucha gente que se quedo con las ganas de subir, decidimos el dia, que seria en dos o tres semanas y haver quando le va mejor a mas gente el sabado o domingo, haver si vais respondiendo que sepamos los que vamos con esta cara llegaremos mas de uno !!!! para inscribirse os doy mi numero de cuenta para que me ingreseis la pasta 66666999999666669999 capullos .com
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
Re: !!!!Propuesta interesante!!!!! Descubrela
Si voleu anar a Sant Geroni amb paperatxi, a mi em va be el 30 que es diumenge o pel pont el 6 ,7 o 8 de desembre , pero penseu que el dia es curt, no pots sortir abans de les 8, per lo tant vol dir arribar a casa tard.
Quantes hores vareu emplear l'altre cop?
Quantes hores vareu emplear l'altre cop?
Sant geroni
Salimos a las 7 y llegemos a las 2, paremos bastante rato a contemplar el paisaje y al venir porque estabamos echos polvo, podriamos ir con los coches y dejarlos en la urbanizacion que hay justo debajo de santa cecilia para ganar tiempo, lo podiamos comentar, aunque tenemos que mirar las obras que estan haciendo en monsterrat por desprendimientos porque estos dias ha estado cortado todo el acceso, de monsterrat a sant geroni estuvimos creo cerca de 2 horas, a lo mejor seria interesante si se sale de la urbanizacion llevarnos el bocadillo y comernoslo por lo alto de la montaña siempre que pillemos un dia bueno, a mi me gustaria desayunar sentado en las enormes piedras, este finde semana lo comentamos, que ja mismo esta aqui!!!!!!!!!!!!!
Sant Jeroni
Per mi qualsevol dia em va be, pero aixó si, fins a partir del 28, que es quan calculo que ja hauré sembrat (si no torne a ploure).. Lo de ir en coche me parece bien, pero creo que seria mejor cargar las bicis en el tractor y llegar hasta el pié de S.Jeroni...así nos ahorraríamos mucho sudor....je jee...
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Joan Carrasquet... m' encanten el teus problemes laborals... sobre el tema si hauràs sembrat... quina enveja... em canviaré de ram...
Sobre l' anterior sortida a Montserrat també recordo que el nostre amic Ernest va punxar dues vegades, una a l' anar i un altre al tornar... el mal rollo de la sortida es que com agafi un dia amb boira passarem un fred que ho fliparem... i no m ' agrada passar fred... que ho sapigueu...
Jo votaria no anar a Montserrat fins a la primavera i fer una barbacoa com a fi de temporada, o inici...
Sobre l' anterior sortida a Montserrat també recordo que el nostre amic Ernest va punxar dues vegades, una a l' anar i un altre al tornar... el mal rollo de la sortida es que com agafi un dia amb boira passarem un fred que ho fliparem... i no m ' agrada passar fred... que ho sapigueu...
Jo votaria no anar a Montserrat fins a la primavera i fer una barbacoa com a fi de temporada, o inici...
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
SANT JERONI I AMUNT
Jo si no hi ha re de nou i estic aqui amb mi ja hi podeu contar.,
janvaq- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008
Joan escrigué:
Molt bo!!! Joan A. et cobraré els drets d' autor de la frase.
Estic costipat per anar a fer una cursa a Artés com un capullo a -1C. L' any passat vaig sortir aquell dia que va fer -8C i no em vaig costipar... aquí falla algo...
MANAÑA ?
Mañana no salgo, aaaahhhhh ja he salido hoy un ratito hoy a pasear, los que vayais el domingo nos vemos alli el resto que os vaya muy bien, acordaros se sant geroni ahhh los que tengan mucho frio o esten resfriados que cojan la cremallera eeehhhh miguel barbacoas.
AQUESTA VEGADA SI!
A mi em va millor diumenge 30,espero poder pujar d'una pu... vegada a montserrat pedalant!!
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
Llista pel dia 30
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
jordi lopezJoan escrigué:Llista pel dia 30
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Llista pel dia 30
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Jordi Lopez
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Jordi Lopez
JO TAMBÉ ANIRE
Un mes per la llista de convocats per anar a Sant Jeroni OSCAR ALVAREZ
Es pot pujar a Montaserrat? estava tallat fa una setmana
Sal.
Sal.
Oscar Alvarez- Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 20/03/2008
Ubicació : Manresa (Sant pau)
Oscar Alvarez escrigué:JO TAMBÉ ANIRE
Sal.
Crec que han fet una trialera pel mig de la carretera apte per l' Angulo...
Llista pel dia 30
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Jordi Lopez
Oscar Alvarez
Jordi de cal Frare
Joan de cal Arimany
Jordi Lopez