Sabado 27 salida
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Sabado 27 salida
hemos quedado unos quantos a las 8 en casa carrasquet por si alguien se atreve con este tiempo(hay un poalista que le teme mucho al frio y por eso dice que no sale el mariquita y lleva un mes o mas que ha canviado la bicicleta por las copasy no quiero decir su nombre hehehehe miguel
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
Re: Sabado 27 salida
Jordi , ... yo tampoco diré nombres, pero si te recuerdo un viejo refrán que dice que "atrae mas una teta...que una bicicleta"....verdád Miquel?.....¡¡y no miro a nadie, eh!!
Bromas apart, i molt seriosament
desde aquí faig una crida al company Miquel : MIQUEL...
..demá vine amb bici, que trovarem GEL...(siiii, ja se que `t'agrada molt el gel, especialment en forma de glaçó....i dins d'un got amb un bon raig de J.B. je jee..)
Ámos...ámos que yatabien de caxondeo, ¡¡¡connnnyyyyyeeeee!!!
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........
..demá vine amb bici, que trovarem GEL...(siiii, ja se que `t'agrada molt el gel, especialment en forma de glaçó....i dins d'un got amb un bon raig de J.B. je jee..)
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
M'he oblidat de trucar al company Ramón, i ara ja deus estar als braços d'en Morpheo i no m'atreveixo a trucar·te. Com que se que et lleves dora i acostumes a fer una ullade per aquí, et faig saber que si no plou sortirem de casa meva a les 8 i deu mes o menys, i que si decideixes venir, serás benvingut. Bon dia
John Mambo escrigué:Jordi , ... yo tampoco diré nombres, pero si te recuerdo un viejo refrán que dice que "atrae mas una teta...que una bicicleta"....verdád Miquel?.....¡¡y no miro a nadie, eh!!
Vaja tela... doncs no em vaig connectar i no em vaig enterar d' aquesta sortida... a més mirant el dia ja no hagués anat, i si estava al City Arms fent unes copes per la nit... ja he comentat alguna vegada que tinc vida social...
A veure si el temps acompanya i torno a agafar la tònica...
Ens veiem...
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
...No home, no , el que has d'agafar es LA BICI, no pas la tonica, COLLÓNS !!!
Miquel escrigué: Vaja tela... doncs no em vaig connectar i no em vaig enterar d' aquesta sortida... a més mirant el dia ja no hagués anat, i si estava al City Arms fent unes copes per la nit... ja he comentat alguna vegada que tinc vida social...
A veure si el temps acompanya i torno a agafar la tònica...
Ens veiem...
El que has de fer es deixar la tonica amb ginebre i tornar a pendre isostar punyeteru!!!!