Diumenge 18-01-2009
+2
RAMON
Joan
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Diumenge 18-01-2009
Dema a les 8 a cal Carrasquet, els supervivents d'avui
Despres del futbol, per alla un quart d'onze,penjare un video en exclusiva per al Team Poal "L'Home Zero"
Despres del futbol, per alla un quart d'onze,penjare un video en exclusiva per al Team Poal "L'Home Zero"
Re: Diumenge 18-01-2009
semble que jo tambe i sere a les 8.00
RAMON- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 25/01/2008
Ja es pot veure el video
Clica http://vimeo.com/2861789 o be http://btttotof.blogspot.com/2009/01/lhome-zero.html
Nosaltres tambe volem!!!!!!!!!
ja pot estar content el josep amb aquest video tan ben parit que li has fet, a veure si aprenem a baixa com ell y tambe podem sortir en home zero 2 o 3 o 25
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
Nano l'hauries d'haber vist a la trialera del Jaumeandreu
Editat per darrera vegada per Joan el Dl 19 Gen 2009, 12:41 am, editat 1 cop en total
Per fi , la meva dona m'ha obert un compte nou i us puc escriure. Avui m'ha dedicat una mica del seu preciat temps . Es molt generosa .
Lo millor del video de l'home zero, es veure com es menjava el gelat quan era petit.....
Sort en tenim d'en Joan, que sap fer servir el photoshop i la trialera de Jaumeandreu es pot fer quasibé tot a zero .
No entreneu gaire aquesta setmana, que jo no tinc temps d'entrenar .
Lo millor del video de l'home zero, es veure com es menjava el gelat quan era petit.....
Sort en tenim d'en Joan, que sap fer servir el photoshop i la trialera de Jaumeandreu es pot fer quasibé tot a zero .
No entreneu gaire aquesta setmana, que jo no tinc temps d'entrenar .
ROBOCOP- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 18/01/2009
Un video molt guapo Juan "tu si que vales"
A tu si que te s’ha de fer un vídeo "L' home cero i amb camara"
Jo per sortir en un vídeo com aquest encara he de entrenar molt a si que “a entrenar se a dicho”
A tu si que te s’ha de fer un vídeo "L' home cero i amb camara"
Jo per sortir en un vídeo com aquest encara he de entrenar molt a si que “a entrenar se a dicho”
Oscar Alvarez- Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 20/03/2008
Ubicació : Manresa (Sant pau)
Oscar, Jordi, ....cada vez estáis mas cerca
Josep, ja cal que no vadis, eh!....que "els joves lleóns" empenyen fort!!
....i jo cada cop mes lluny collóns!!, diuen que la natura es sàvia, pero sincerament, trovo que no ens tindríem de moure dels 20 anys, no os semble?...aixó de fer-se vell només te un aventatge: La experiencie, pero ¡¡res més!!
...Mais...¡¡C'est la vie!!
Josep, ja cal que no vadis, eh!....que "els joves lleóns" empenyen fort!!
....i jo cada cop mes lluny collóns!!, diuen que la natura es sàvia, pero sincerament, trovo que no ens tindríem de moure dels 20 anys, no os semble?...aixó de fer-se vell només te un aventatge: La experiencie, pero ¡¡res més!!
...Mais...¡¡C'est la vie!!
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
JUANITOS, QUE ESTO VA POR LOS DOS ,TANTO EL TRACTORISTA COMO EL CAMARISTA, PARA NOSOTROS ES UNA SATISFACCION TENER A DOS CHAVALES COMO VOSOTROS CON ESE ESPIRITU LUCHADOR, DEPORTISTA, QUE NOS APORTAIS MUCHA EXPERIENCIA Y BUENOS RATOS Y ADEMAS LOS HUEVOS QUE TENEIS PARA CORRER POR QUALQUIER TIPO DE TERRENO, ESTEMOS MAS FUERTES O MENOS FUERTES LA HISTOIA ESTA EN PODER QUEDAR EL FINDE SEMANA PARA PODER SALIR UN RATO. POR CIERTO EL DOMINGO HACEN SANT FRUITOS UNA CAMINADA DE 14 Y 28 KM Y HOY ME ENCONTRADO AL ISIDRO EL BOMBA Y ME HA DICHO QUE PODIAMOS HACER LA DE 14 CON LAS MUJERES( HAY BOTIFARRADA) SI HOS ANIMAIS ALGUNO, NO PONEMOS EN CONTACTO. !!!!!!!! POR CIERTO JA ME HA DICHO HOY EL ANGULO LO DE LA TRIALERA DE JAUMEANDREU Y TELA MARINERA PARA BAJARSE DE LA BICI EN DOS SITIOS SOLO, NOS VEMOS
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
Gracias Jordi por los elogios, ja jaa...la satisfaccción es mútua, y tienes razón : lo mejor es el compañerismo y el ambiente sano y divertido, y, como no...¡las comilonas que no falten!
Em semble bona idea lo de la caminada, pero depent de com em trovi de "forçes" després de l'excurssió del dissabte a Collserola amb btt
Em semble bona idea lo de la caminada, pero depent de com em trovi de "forçes" després de l'excurssió del dissabte a Collserola amb btt
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum