ESTIU 2009 - PROPOSTA SORTIDA DE 3 O 4 O 5 DIES...
4 participantes
Pàgina 1 de 1
ESTIU 2009 - PROPOSTA SORTIDA DE 3 O 4 O 5 DIES...
L' estiu passat amb el Jordi L. vàrem estar liats amb el Camí de Santiago i aquest estiu estava intentant convèncer a gent per fer algunes de les dues propostes:
www.pedalsdoccitania.com - 226 KM
www.pedalsdefoc.com - 220 KM
Les podem fer al nostre gust sempre i quan hi hagi refugis o hotels rurals.
Si ho creieu convenient podem començar a parlar de dates... mes que res pels qui no som autònoms i no podem tancar la paradeta quan ens rota, com per exemple anar a entrenar entre setmana
www.pedalsdoccitania.com - 226 KM
www.pedalsdefoc.com - 220 KM
Les podem fer al nostre gust sempre i quan hi hagi refugis o hotels rurals.
Si ho creieu convenient podem començar a parlar de dates... mes que res pels qui no som autònoms i no podem tancar la paradeta quan ens rota, com per exemple anar a entrenar entre setmana
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Re: ESTIU 2009 - PROPOSTA SORTIDA DE 3 O 4 O 5 DIES...
¿quien es el cabron que se entrena entre semana? respecto a lo de estar 3 o 4 dias por ahi lo veo complicado!!!!!!!!!!!con quien dejo los niños!!!!!!!
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
je,je muy gracioso lo de los niños,me parto todo el pecho jua,jua.....
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
No dejes el esperma donde no toca y no te pasará lo que al Jordi I.jordi lopez escrigué:¿quien es el cabron que se entrena entre semana? respecto a lo de estar 3 o 4 dias por ahi lo veo complicado!!!!!!!!!!!con quien dejo los niños!!!!!!!
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Escolteu Jordis, que tinc la solució...
...respecte al tema de la canalla. Per que pugueu anar amb bici als pedals de foc o allá on vulgueu, jo, en John Mambo, em faré cárrec de "los crios del Jordi Lopez" i també dels nens del Jordi frare. Pero amb una sola condició: que les seves mares em donin un cop de má (es que jo tot solet amb tanta canalla, ¡¡buffff, no fos que em sortíssin cabells blancs!!)
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum