TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

3 participantes

Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Ds 18 Abr 2009, 5:51 pm

Teniu algun track?
Si anés fins a Els Prats del Rei, millor.
Si es pot triar, que sigui majoritàriament per pista.
I, si és possible també, que sigui tot baixada.
Gràcies.


Editat per darrera vegada per Pere el Dv 05 Jun 2009, 9:39 am, editat 1 cop en total (Razón : Canviar el títol)
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Joan Ds 18 Abr 2009, 8:56 pm

Doncs no en tinc cap Embarassed , però es pot buscar.
Per quan el necessites?
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Joan Dg 19 Abr 2009, 11:35 am

Pere, ens hem posat a treballar i ajuntant dos tracks fets tenim de Manresa Sant Martí de Massana a la Serra de Rubió, d'aqui hi he afagit part d'un track que he tret de http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=51822 i arribes a Calaf passant per els Prats del Rei, a lo millor t'interessa part del track que va de Calaf a Alfarràs que el pots trobar a http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=51823

El que va de Manresa (El Poal) a Calaf esta aquí http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=360094

Si es per la ruta que vols fer Tiana-Lleida m'ho dius i et fare l'enllaç Pont de Vilumara per travessar manresa sense entrar-hi
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dg 19 Abr 2009, 8:21 pm

Sí, Joan, és per aquesta ruta.
Veig que de Manresa a Calaf i ha força desnivell. També vaig veure que l'Scott va qualificar de difícil la Sabadell-Manresa. Per tot això segurament faré Tiana-Vilanova de Bellpuig i m'estalvio uns quants quilòmetres.
I ho hauré de fer al maig, amb el dia prou llarg i no tanta calor com al juny.
Moltes gràcies.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dt 28 Abr 2009, 10:01 pm

Aquest dissabte (si no es fa finalment una pujada al Turó de l'Home amb els Saltamarges que està mig anul·lada) faré Tiana-Manresa-Tiana. Si em va bé, faré la Tiana-Lleida (Vilanova segurament) el dia 9.
Si no ho faig el 9, ho hauré de deixar pel dia 31 o pel juny ja que em va malament per problemes de guàrdies.
Pots passar-me l'enllaç Pont de Vilomara?
Gràcies.

Ja he vist les fotos de la Baixa Segarra: com sempre, precioses.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Joan Dc 29 Abr 2009, 10:10 pm

Pere tens un e-mail a la *******001@cofb.net, amb el tracks de Sabadell-Calaf amb dues variants per creuar Manresa
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dc 29 Abr 2009, 11:48 pm

Gràcies, Joan.
Demà me les baixo a la feina.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dv 08 Maig 2009, 2:17 am

Joan, si fa bon temps faré la sortida el dissabte.
Si em trobo bé, m'arribaré fins a Vilanova, passant per Bellcaire, on hi viu el meu germà.
Sortiré d'hora, sobre les 6.
Com que dissabte no vaig fer la prova, no sé el que trigaré per arribar a Manresa.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dv 08 Maig 2009, 9:26 am

Joan, em pots passar (a marviba23@ hotmail.com ) el track LLeida-Tarragona?
Gràcies.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dl 11 Maig 2009, 1:09 am

Ja el tinc, gràcies Joan.

No vaig arribar a Vilanova.
Us poso la còpia de la crònica que vaig penjar a Bttbadalona, amb les poques fotos que vaig fer.
El dimoni és com una mena de falla, un ninot que es crema el dia abans del dia de Sant Anastasi, el dia 11 de maig, que és la Festa Major de Badalona. Cada any és diferent però sempre el planten al mateix lloc.
Aquesta és:

Surto a les 6. Encara és fosc
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081537620904



Amb el flash il·lumino les ginestes
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081547668414



Quan sóc gairebé a l'ermita de Sant Climent ja és de dia i puc fotografiar Sant Jeroni i l'ermita
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081557692634

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081567737640



Baixo per la trialera fins Montcada. La font està nevada pel xop del costat
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081577973067



Passat Montcada vaig pujant per molt bon camí pel costat del riu Ripoll. Hi ha quilòmetres d'horts. Alguns molt ben cuidats, fins i tot amb rosers i algun lliri.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081588126809


Ja sóc a Sabadell, em sembla.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081638174648


Una mica més amunt trobo força fauna
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081648213085

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081688236746

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081728252170



Després d'uns 30 km, deixo la riba del riu i començo a pujar una mica fins arribar a la Font del Suro. M'aturo per fer la foto i marcar el waypoint. La foto ha sortit més o menys bé
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081738363831

però quan volia marcar el punt, cap dels botons del GPS funcionava. He estat una estoneta intentant canviar la pantalla sense èxit i m'he posat en marxa fins a la Font dels Capellans, que està a tocar
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081758720683

i els botons del GPS seguien sense funcionar i la pantalla sense canviar. Llavors l'he obert, he tret una pila, l'he tornat a posar. Amb això el GPS ja funciona, però molt lentament i sense veure's bé. El torno a tancar i a posar en marxa, em surt tot en anglès i el track guardat i el que havia fet han desaparegut. Tanco, obro, trec la tarja de memòria, la poso, em desespero i no hi ha manera: no tinc track i porto 15 segons en ruta.


M'estic una estona, marco la font i, com que el camí és força maco i hi ha uns senyals d'una ruta, els segueixo una mica. M'intento animar, però no ho aconsegueixo tot i que passo per un bosquet força maco. No tinc esma ni per fer fotos, aquesta la faig malament i de mala gana
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081779946618

Una mica més endavant segueixo uns ciclistes i, seguint, seguint, arribem a Matadepera. Passem una estona pel costat d'una riera i pugem fins al poliesportiu on vam aparcar els cotxes quan vaig fer la Volta a la Mola amb Bttmania. Allà, m'he cansat de fer el paperina i he tornat cap a casa.

El camí de baixada és molt ràpid. He passat per Singuerlín, on la vena reivindicativa santcolomenca és ben viva encara
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081790354546


De Singuerlín he pujat cap al centre Torribera i d'allà he baixat a la nostra plaça roja, ja que volia anar als Ciclos La Salud per fer-me arreglar un radi trencat.

D'allà he passat per la platja, on m'he trobat els gegants, els capgrossos i els dracs. N'hi havia un que treia aigua i ens ha arruixat ben arruixats a tots. Potser m'hauria fet més gràcia un altre dia.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081800400020

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081810450454

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081820465481

També hi havia el Sr. Dimoni, que aquest any no m'ha agradat massa, però s'ha de tenir en compte que estic una mica negatiu
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc081830556273


He pujat per la riera Sant Jordi de Montgat i he arribat a casa després de fer 87 km però amb la sensació d'haver perdut un dia molt bo: amb poc sol, fresca i un ventet d'esquena que m'anava molt bé. Però està vist que quan no es pot, no es pot.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Joan Dl 11 Maig 2009, 11:42 pm

Deu n'hi do, 87 km, per no fer res, però t'entenc, quan fa dies que prepares una ruta amb il·lusió i tot se't gira de cua, desanima força, però mentre les contrarietats siguin per qüestions d'aparells que no funcionen, rai, hi han mes dies que llonganisses.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dt 12 Maig 2009, 12:49 am

És ben veritat.
Vaig fer 87 km, però la majoria pràcticament plans, per la riba del riu. El que em quedava és el més difícil.
Probablement tornaré a provar-ho el dia 31.
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dj 04 Jun 2009, 9:48 am

No me'n vaig sortir del tot, ja que no vaig arribar a Vilanova de Bellpuig: després de 174 km i 13h30' en marxa i de passar pel Poal de regadiu, em vaig quedar a Agramunt. Us poso la crònica que ahir a la matinada vaig penjar a Bttbadalona:


Passo pel mateix lloc que l'altre dia: Sant Jeroni, ermita i trialera de Montcada. A baix el corriol ha desaparegut entre tanta gramínia
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085882676073

Mentre passo pel parc fluvial torno a veure força fauna, però no em deturo massa ja que la ruta serà llarga i ja vaig fer fotos l'altre dia.

Aquest ocellet em crida l'atenció
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085892862629


i el dipòsit, molt més maco que els actuals, també
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085922884195

La crisi és llarga i dura
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085933035499


Ja a punt de deixar el marge del riu, em trobo la tuneladora del Besòs, que sembla s'ha desviat una miqueta del seu itinerari
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085943131168


El forat queda perfecte, però el camí està una mica impracticable
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085953164663

Després de passar per la font del Suro i la dels Capellans -ja et passaré el waypoint, Digi-, arribo a Sant Joan d'Altura, on carrego d'aigua el bidó i la motxilla, ja que no sé què em trobaré a partir d'aquí. És molt d'hora, però ja hi ha gent fent foc a l'àrea de lleure del costat.

Aquesta és la foto del campanar
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc085993413049

A partir d'aquí segueixo el track que em va enviar en Totof, la variant poalera. És una zona força divertida que em porta ràpidament a Matadepera.

El gatet té por del monstre ciclaire
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086003516026

Després d'una pujadeta veig per primer cop la silueta de Montserrat, que m'acompanyarà molta estona en el meu viatge
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086063681883

Després de pujar per uns corriols que de baixada han de ser molt divertits però de pujada he de fer a peu en força ocasions i d'uns quants trams de pista en bones condicions, arribo a la Torre de l'Obac
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086103881699

amb el bisbe golafre al seu darrera
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086113939867

Poc abans d'arribar a la parròquia de Rellinars em trobo aquesta font ubèrrima
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086134047459

La riera també està preciosa
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086154164570

L'aigua de la font passa per aquest canalet
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086164288572

i baixa per aquest tub
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086174442306


fins a aquesta sínia de fusta, que està a més d'un km de la font
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086184495210


Després d'un tram de força pujada i amb molta calor, arribo al mas Casajoana, on trobo aquesta font gens maca però d'una aigua molt fresca i boníssima que em va molt bé ja que em comença a fer falta
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086204746174

Aviat arribo al Camí Reial
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086234997242

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086264937722


És Reial, però força estret i pedregós. Aquí tenim la fita, les orquídies i el caminet
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086244919231

Després de fer força trams de pujada a peu, i de baixar-ne uns altres de molt divertits, arribo a Sant Jaume de Vallhonesta, on s'ha restaurat la capella i es poden veure les runes de l'antiga parada i fonda.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086325222396

Per dintre actualment és un punt d'informació del camí
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086305199427

Just al darrera de la capella hi ha la font, que té aigua gràcies a una cisterna que l'emmagatzema
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086315239543

Segueixo passant per molts corriols i arribo al Pont de Vilomara, on hi trobo el pont que donà nom al poble
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086405597555

Després de passar el pont pujo a peu per un PR que s'enfila moltíssim i suo la gota per l'esforç i la calor que fa, pensant que amb tanta caminada m'estic endarrerint molt. Passo com puc aquest tram una mica pesat i arribo a Vilaordis
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086425817397

i al parc de l'Agulla, on m'hi hauria quedat donada la calor que feia
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086445835675

Després de passar pel Poal de regadiu per vorejar Manresa em trobo més ànecs en un pont de les afores de la ciutat
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086456114771

M'havien dit que de Manresa a Els Prats del Rei la ruta era fàcil. Jo no m'ho acabava de creure... i vaig encertar.
En el tram fins a Castellfollit del Boix pateixo molt. Fa molta calor, porto poca aigua i 95 km a les cames, la pujada és llarga i bufa un vent molt fort de cara. Trobo un indicador que em diu que falten 4 km i decideixo arribar-hi per agafar aigua i menjar una mica. Després de molt temps en trobo un altre que diu que em falten els mateixos km. ¡I encara en trobo un altre, que diu que és a 8 km! Finalment hi arribo i agafo aigua del pati de l'escola.

Veig els moderns molins
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086476697330

i vaig pujant amunt, fins arribar a l'antena que es veu al final a l'esquerra
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086496739371

Són gegants que no s'aturen i fan una remor que si t'hi acostes va creixent . Sembla que t'estan espiant i que, si t'hi atanses massa, et tiraran al damunt una de les seves enormes pales per conservar els seus secrets
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086537054432

Afortunadament, si mirem a l'altra banda el panorama és molt més acollidor, amb Montserrat i els camps que ja comencen a rossejar
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086517212251

Després del patiment de la pujada, ve la baixada i el vent de cua: baixo rapidíssimament fins a Els Prats del Rei
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086547323736

M'aturo una mica per agafar aigua (que és força dolenta) i veure la necròpolis de Santa Maria
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086587390136

Segueixo baixant fins arribar a Sant Valentí de Vilallonga
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086597589316

Després d'un ensurt amb un porc senglar enorme que se'm creua pel davant a molt poca distància quan anava baixant força ràpid, el cel es comença a tapar per la banda nord i sento els primers trons. Quan arribo a Guissona, amb el seu "Escorial", no m'aturo per fer la foto, la faig en marxa ja que tinc por de fer tard i de mullar-me
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086638125736

La pista ha estat molt bona fins ara, només em trobo aquest petit tram poc transitat i envaït de flors on em perdo una mica i comença a ploure
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086648212200

Però aviat trobo el bon camí i els núvols negres del cel i del meu cap comencen a desfer-se
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086658322685

En un dels poblets segarrencs pels que passo em trobo aquests arcs que, de moment, no cauen
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086678420833


La pista bona no podia durar sempre: un animal de dues potes que no puc anomenar pagès ha llaurat el camí per guanyar uns saquets de cereal. Després de molta estona mirant i remirant, passo pel mig dels camps, salto marges i tiro per on puc fins a trobar un camí que no sé si em portarà al track o no. En aquesta foto podeu veure que les espigues m'arribaven ben amunt
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086688692879

He perdut uns 40 minuts, no estic en el track, tot i que hi circulo força a la vora, però les obres del canal Segarra-Garrigues em tornen a desviar, mentre el ramat i el pastor em miren amb indiferència, aliens als meus problemes
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc086699054696

Tiro pel dret i arribo a Puigvert, que està al costat d'Agramunt, on em diuen que hi ha un hotel a tocar i m'hi quedo. Falten poc per les 9 i he sortit a les 5:45...

(CONTINUARÀ): siesque alguns som pesadets...
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Pere Dv 05 Jun 2009, 9:37 am

L'endemà, el dilluns de Pasqua Granada, em vaig tornar a posar en marxa. Us poso una mica de crònica

Surto una mica tard, a quarts de nou, però fa fresqueta ja que ha plogut. La pista està perfecta, fa baixada i corro molt. En menys de 10 km veig 58 (sí, cinquanta-vuit!) conills, i això que em passa un cotxe i no és massa d'hora. M'aturo molts cops per fer fotos i gairebé fer-la petar amb ells, ja que no em tenen gens de por
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08671

Els marges estan tan foradats com un formatge
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08678


Al fons es veu la Torre de Claramunt, en mig del preciós terreny de la Segarra
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08673p


Entre els conills i el paisatge estic ben content
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08674


Però també hi ha una mica de pena. Ja ho deia l'avi d'en Serrat que ser pagès no és fàcil i, uns anys per poca pluja o uns altres per massa, sempre hi ha problemes. Aquí passo per una zona on els sembrats estan totalment ajaguts després d'algun patac
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08675


Arribo al Canal d'Urgell i a partir d'aquí el paisatge es transforma ja que els cereals de secà deixen pas al cereal de regadiu, el panís, i a l'alfals i als fruiters. En aquest punt el canal fa un doble revolt, sembla una chicane d'un circuit. I si us hi fixeu bé veureu un altre conill
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08685


Aquesta és la Creu de Terme de Castelldans, on m'aturo a esmorzar una coca boníssima
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08689

i a fer unes fotos del poble
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08691


A La Fuliola també tenen Creu
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08692


Tants conills, passar per La Caixa, la coca i tantes Creus fan que m'entretingui una mica i ja no faig més fotos per guanyar temps. Després de passar per Ivars, i Castellnou arribo als afores de Vilanova de Bellpuig. En aquests llocs han asfaltat molts camins, i això fa que vagi més ràpid però que la sortida perdi encant.

En teoria la sortida havia de començar aquí, però ja porto més de 45 km. Ara em queda arribar a Arbeca per carretera i enllaçar amb el track que em va enviar en Totof de la sortida de Btttarragona Lleida-Tarragona. Aquesta carretera és molt bona i fa baixada, però no corro massa ja que fa fort seré que bufa de cara. A més, em comença a fer mal el cul i a cada poques pedalades m'he de posar dret.
Al costat d'Arbeca la Seca, que és un poble molt gran on la gent petiteta s'hi moren de fam, perdo una mica de temps intentant anar al poblat ibèric, però sembla que està lluny i, entre el vent i el mal de cul, ho deixo per un altre dia.

Quan deixo Arbeca començo a pujar una mica entre els camps de Les Garrigues, semblants als de La Segarra però amb més bosc i muntanya. Aquest, per efecte del vent i del Sol, semblava crepitar
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08694c


A l'auster poble dels Omellons la font raja tan poc que només puc omplir mig bidó (i mira que és petit!), però com que encara porto el Camel ple no em preocupo massa. El mal al cul és ja molt intens i m'he de posar el pantaló de bttbadalona al damunt del que porto, el de btttarragona, que te una badana una mica justeta. Això em millora molt el mal i puc seguir sense problemes.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08697

Els olivers estan carregats de flors, semblen platejats
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08699d

La pista es força maca i es va enfilant de manera suau però constant.
Uns indicadors anuncien repetidament la zona de lleure de la Font del Mas Blanc. Això, la calor i la pujada em fa venir força sed. Quan hi arribo trobo aquest cartell
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08701

Més assedegat encara, agafo el bidó i camino una mica per trobar la font...que és això
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08700t

Regulant una mica les reserves d'aigua segueixo pujant per arribar a Forés. Ja no faig cas de les distàncies que hi posa als indicadors, que em van intentant enganyar: hi arribaré més tard o més d'hora. Aquestes precioses flors que neixen pertot m'alegren la vista molta estona
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08703


Forés des de dalt em sembla un poblet normalet i petit.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08705


Quan baixo, la Creu em dona la benvinguda
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08706h

A la font hi ha una placa que ens avisa
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08708

Però l'aigua és de les millors que he trobat en aquest viatge i em retorna després de la pujada i de les restriccions.

Encara es conserven els safareigs, molt cuidats i nets, com la resta del poble. No faig massa turisme però em canvia l'opinió que havia tingut a primera vista.
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08709u



A partir de Forés passo per un tram de pujades i baixades al costat de l'autopista que es fa una mica llarg i pesat, però aviat comença la baixada ràpida per bona pista i a bon ritme arribo al castell de Milmanda, que gairebé no puc fotografiar ja que està ple de temporers
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08711j



Passo per les afores de L'Espluga, pensant en el Pep i la Dolors
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08713

Els xiprers i la Creu donen la benvinguda als viatgers que pugen de Montblanc. A mi m'acomiaden, ja que vaig a la contra
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08714u

Em pensava que aquí a la Conca no hi havia mar fins que he vist aquest d'espigues daurades
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08715


A Montblanc passo pel costat del desolat cementiri
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08716s


I la Font de Cabra del Camp em va molt bé després de tantes hores de sol
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08717b

I aquesta de Puigpelat també
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08719

Al terme de Vallmoll em trobo l'únic cartell que indica el nom d'un camí. Sembla que tenen sentit de l'humor...negre
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08721v


A Perafort hi arribo quan són les sis
TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Dsc08722b



Una horeta més i ja sóc al tren, després de 150 km i unes 9:30 hores en moviment. Com que hi ha hagut una avaria i el comboi anterior ha fallat, n'arriba un amb només tres vagons, de manera que anem ben plens i, naturalment, sense aire condicionat. Passo més calor ara que en ruta, però això són les coses de la Renfe que trobaríem a faltar si no ens passessin.

En tota la ruta no he tingut cap problema mecànic, però a la pujada de l'estació de Montgat a casa se'm trenca un radi de la roda del darrera. I és que els mecànics també han de viure.

(NO CONTINUARÀ) No us donaré més la tabarra
Pere
Pere

Nombre de missatges : 24
Data d'inscripció : 29/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  John Mambo Dv 05 Jun 2009, 10:11 am

Hola Pere!. En primer lloc te de dir que de "donar la tabarra" res de res, eh!, al contrari, a tots de ben segur que em quedat maravillats dels paissatges que ens has mostrat, al menys a mi personalment m'han agradat molt i amés, molts d'ells, com que ja els coneixo, m'han fet venir molts recorts. Gracies per contribuir a donar "vida" al nostre Team Poal. Espero veuret mes sovint per aqui.
Una salutació
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Joan Ds 06 Jun 2009, 1:09 am

Pere, estas locu, si et descuides surts del mapa, quina ruta noi, i del reportatge no cal parlar-ne, les imatges ja ho fan.

Felicitats
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 70
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA Empty Re: TIANA-EL POAL-AGRAMUNT-TARRAGONA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum