El Pedró de Tubau (1542 m)
5 participantes
Pàgina 1 de 1
El Pedró de Tubau (1542 m)
T’agraden aquestes vistes?
I els corriols?
I aquest pedregar?
Aquest dissabte, si vols ho pots veure!!!
Sortida a les set del matí, arribada a Lloc a les vuit, quatre hores de pedalar,son les dotze, una hora de tornada es la una, i mitja hora d’imprevistos, a dos quarts de dues a casa
I els corriols?
I aquest pedregar?
Aquest dissabte, si vols ho pots veure!!!
Sortida a les set del matí, arribada a Lloc a les vuit, quatre hores de pedalar,son les dotze, una hora de tornada es la una, i mitja hora d’imprevistos, a dos quarts de dues a casa
Editat per darrera vegada per Admin el Dj 09 Jul 2009, 8:31 pm, editat 1 cop en total
Re: El Pedró de Tubau (1542 m)
jo m´hi apunto tambe , dissabte a les 7.00
RAMON- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 25/01/2008
S' ha de portar bocata???
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Si, perque l'unic bar que hi ha durant la ruta es aquestMiquel escrigué:S' ha de portar bocata???
Molt maco el paissatge, pero encara no estic en condicións per venir, no em marxa el maleít mal de l'esquena-cul cama, apart de la manca de força degut al poc 'us (gairebé gens) de la bici. Menys mal que soc optimista i tinc la convicció d'alló que diuen de que ..."no hi ha mal que cent anys duri". Que us vagi be la sortida. Salutacións a tot-hom
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Molt maco el paissatge, pero encara no estic en condicións per venir, no em marxa el maleít mal de l'esquena-cul cama, apart de la manca de força degut al poc 'us (gairebé gens) de la bici. Menys mal que soc optimista i tinc la convicció d'alló que diuen de que ..."no hi ha mal que cent anys duri". Que us vagi be la sortida. Salutacións a tot-hom
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Pel que veig serem el Ramon i Jo.
Ramon et passo a recollir a les set per casa
Ramon et passo a recollir a les set per casa
ok dema a les 7.00
RAMON- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 25/01/2008
Pàgina 1 de 1