PER FI!!
+2
John Mambo
jordi de cal frare
6 participantes
Pàgina 1 de 1
PER FI!!
si no passa res dema el de cal frare comença temporada,algu te intencio de sortir dema?? a les 7 a cal ferrer? o les 8??
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
Re: PER FI!!
Benvingut al Poal, Jordi (de que em sona aixó?). Donc si no hi ha res de nou, jo sortiré, i en quant a l'hora, podem quedar a les 7:30, si hi estás d'acord. Així que ja ho sabeu , els qui demá vulguin pedalar, a les 7:30 a can Ferrer
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Que passa??? tant dora... jo voto per a les 8:00, les tradicions no s' han de trencar...John Mambo escrigué: Benvingut al Poal, Jordi (de que em sona aixó?). Donc si no hi ha res de nou, jo sortiré, i en quant a l'hora, podem quedar a les 7:30, si hi estás d'acord. Així que ja ho sabeu , els qui demá vulguin pedalar, a les 7:30 a can Ferrer
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Jo me'n vaig a veure COLDPLAY , no crec que em llevi tant d'hora , però keemkitinloballat
Wenu wenu, ja ens esperarem una mica, de fet, el sol ja no surt tan dora com 30 dias avans, i amés, acabo de plegar de la féina, i...¡¡m'estave fotent de fred!!, aquest temps es ben boig, el migdia fotíe una calor que "tetorras", i ara fot un fred que "tremolas".
¡¡ NOTICIE DE ULTIMA HORA !!....Ara mateix m'acaba de trucar el Jordi frare, i diu que també bé l'Oriol i la Sara, i que finalment em decidit de sortir a les 8 (Apa Miquel, ho has conseguit!)
Ara a dormir i a fer bondad...
¡¡ NOTICIE DE ULTIMA HORA !!....Ara mateix m'acaba de trucar el Jordi frare, i diu que també bé l'Oriol i la Sara, i que finalment em decidit de sortir a les 8 (Apa Miquel, ho has conseguit!)
Ara a dormir i a fer bondad...
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Yo mañana are campana con el TEAM POAL he quedado con la colla del trabajo (7:30) para salir en bici supongo que iremos a desayunar a Rajadell
¡Que vaya bien!
Bona nit
¡Que vaya bien!
Bona nit
Oscar Alvarez- Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 20/03/2008
Ubicació : Manresa (Sant pau)
BUUUUUUU!!!!Oscar Alvarez escrigué:Yo mañana are campana con el TEAM POAL he quedado con la colla del trabajo (7:30) para salir en bici supongo que iremos a desayunar a Rajadell
¡Que vaya bien!
Bona nit
per cert vindrà el Sera... o aixó m' ha dit...
Ja,ja,ja, salir en bici??? que es eso???!!!
Hola amigos, os acordais de mi? Ja,ja,ja! Si, como dijo Arnold Schwarcenegger en la peli de "Terminator": "Volveré!!!" Ja,ja,ja!!! Bueno, en el mes de agosto he arreglado "la mia machina", ahora está a tope, pero el que está un poco roto, viejo y oxidado soy yo, así que os digo lo de siempre, si voy no me metais demasiada caña! Bueno, supongo que nos vemos el Sabado que viene, el día 19 de setiembre. Saludos a todos y... os echo mucho de meeenooooosss, uuuuaaaaaaaaaahhhh!!!!
Ernest- Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 28/12/2008
Venga bujarrín... a ver si es de verdad... nos vemos...Ernest escrigué:Hola amigos, os acordais de mi? Ja,ja,ja! Si, como dijo Arnold Schwarcenegger en la peli de "Terminator": "Volveré!!!" Ja,ja,ja!!! Bueno, en el mes de agosto he arreglado "la mia machina", ahora está a tope, pero el que está un poco roto, viejo y oxidado soy yo, así que os digo lo de siempre, si voy no me metais demasiada caña! Bueno, supongo que nos vemos el Sabado que viene, el día 19 de setiembre. Saludos a todos y... os echo mucho de meeenooooosss, uuuuaaaaaaaaaahhhh!!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum