¿Demá surt algú?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
¿Demá surt algú?
Si algú de la colla te la intenció de sortir demá dissabte, que m'ho digui (mitjançán aquest foro, o be per móbil). Es que si haig de sortir sol, llavors ja tinc d'altres plans. Fins a la vista
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Re: ¿Demá surt algú?
Jo ho intentaré... de veritat...
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Doncs ja serem tres (pero potser vingui mes gent), m'ha trucat el Pere i demá a les 8 será a casa meva. No t'adormiiiiiissss Miquel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I demá, ¿que?
Suposo que hi haurá algun ciclista que tindrá ganas de sortir. Si ets un d'ells, t'espero a les 8 a casa meva, i segons la colla que vingui, decidirem la ruta (inclús podem anar mes lluny, amb furgoneta, pero). S'accepten sugerencies. Saluuuuutttt
Si no hi ha novetat vinc segur.... ens veiem...John Mambo escrigué:Suposo que hi haurá algun ciclista que tindrá ganas de sortir. Si ets un d'ells, t'espero a les 8 a casa meva, i segons la colla que vingui, decidirem la ruta (inclús podem anar mes lluny, amb furgoneta, pero). S'accepten sugerencies. Saluuuuutttt
De moment ja som 4 : Tú Miquel, l'Ernesto, el Robocop i jo. Segur que vindrá mes gent, i amés, com que dilluns es fa la prova de Fals del anbaso, hi trovarem mes de ún que entrenará el recorregut. Fins demá a les 8.
També surt el Sera... i el diluns també podré sortir, que m' he d' entrenar...John Mambo escrigué:De moment ja som 4 : Tú Miquel, l'Ernesto, el Robocop i jo. Segur que vindrá mes gent, i amés, com que dilluns es fa la prova de Fals del anbaso, hi trovarem mes de ún que entrenará el recorregut. Fins demá a les 8.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum