Sortida pel Cabrerès
+2
Joan
Admin
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Sortida pel Cabrerès
El Joan Munts ens proposa una sortida pel Cabrerès d’uns 45 quilometres sortint de l'Esquirol, Cantonigròs,Tavertet,Rupit, Cantonigròs i l'Esquirol, amb visita a La Foradada.
Seria sortir a quarts de vuit per començar de pedalar a quarts de nou, s'han de contar unes cinc hores mínim.
Segons la gent que siguem, mirarem de com ho organitzem.
Com era allò... "anda que avisas"
Seria sortir a quarts de vuit per començar de pedalar a quarts de nou, s'han de contar unes cinc hores mínim.
Segons la gent que siguem, mirarem de com ho organitzem.
Com era allò... "anda que avisas"
Re: Sortida pel Cabrerès
Pero ¿quin dia, dissabte o diumenge?. Ah, per cert, Joan, dissabte et vaig voler trucar, y no vaig trovar el teu nº (quan s'em va "morir" el meu mobil, el teu nº també s'en va anar a la tomba). Quan puguis m'el envíes per e'mail. Gracies.
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Doncs jo també m'hi apunto!. Ja et trucaré divendres per "lligar" detalls. Apa, bona nit....o potser haig de dir bon dia??? (son les 4 h. 50 m. de la nit...o de la matinada???)
Pel que veig ja sou tres joans, n'em arreglats
1.Joan Munts (Guia)
2.Joan Ferrer
3.Joan Arimany
1.Joan Munts (Guia)
2.Joan Ferrer
3.Joan Arimany
En principi quedem el dissabte a dos quarts de vuit a cal Ferrer.
Jo tinc furgo amb dues places, però moltes bicis.
Esmorzarem a Tavertet i Rupit
No us perdeu les sortides GUAPES!!!!!!!!!!!!!com la del Comabona que el tren s'ha d'agafar quan passa
Jo tinc furgo amb dues places, però moltes bicis.
Esmorzarem a Tavertet i Rupit
No us perdeu les sortides GUAPES!!!!!!!!!!!!!com la del Comabona que el tren s'ha d'agafar quan passa
tengo una boda el sabado a mediodia y no puedo ir, me hubiera gustado mucho, a la proxima intentare ir!!!!!!! nos vemos
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
No et preocupis Jordi, els casaments també son divertits, ja farem dáltres sortides "guais". Suposo que el Miquel també va al casament, ja m'ho va dir (un altre dia será, Miquel, tu si que no et pots escaquejar...sense testimoni, no els casen, je jee).
Be, ja ho heu sentit, a dos quarts de vuit a casa meva. Ah!, jo tinc plaçes lliures, i si es necesari també puc dur bicis. ¡¡¡JA ESTEU AVISATSSSSS!!!
Be, ja ho heu sentit, a dos quarts de vuit a casa meva. Ah!, jo tinc plaçes lliures, i si es necesari també puc dur bicis. ¡¡¡JA ESTEU AVISATSSSSS!!!
Ep!companys,compteu amb mi.Aquest cap de setmana canbiare la muntanya(que ya estic una mica cansat de tanta pujada)per sortir amb els companys del team poal.
Ademes no em puc perdre de esmorzar dues vagades he Joan jejejeje...que es lo que a mi s´em dona mes bé.
Apa fins Dissabte a casa del carrasquet.
Ademes no em puc perdre de esmorzar dues vagades he Joan jejejeje...que es lo que a mi s´em dona mes bé.
Apa fins Dissabte a casa del carrasquet.
mapejur- Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009
Gràcies per avisar... peró estava amb el Jordi de boda i a mes de padrí... a veure si les guapes, guapes, les repetiu... SALUT!
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Tot el que val la pena es pot repetir
I a vegades es pot repetir a la carta
Tant sols cal sugerir-ho
I a vegades es pot repetir a la carta
Tant sols cal sugerir-ho
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum