I DEMA QUE
3 participantes
Pàgina 1 de 1
I DEMA QUE
Que pasa poaleros!!!esteu una mica desconectats.jo dema no sortire pero l´Isidro (si heu escoltat be la bestia del poal)torna a pedalar amb mes forÇa que mai.tambe em sembla que sortiran el Gandula perdo el Jandula i em sembla que l´Homa zero tambe i sera pel Poal.Espero que el carrasquet estigui en condicions de donar molta guerra,seria una molt bona noticia.Dir que vaig trobar a faltar a la Berga Satmpedor el meu company de fatigues de l´any passat,pero no tinc cap dubte que encara ens donara molta canya amb el seu plat gran jejejejeje...
mapejur- Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009
Re: I DEMA QUE
¡Estavem escribin els dos a l'hora, ja jaa!. Sí, ja se lo del Sidro, i també vindran el Pere, el Ramón, el Jordi L., i suposo que el Sera, Oscar, Migue i d'altres. Gracies Manel pels teus bons desit-jos, pero hem temo que no podrá ser, i la veritat es que no pinta gaire be lo de la meva ma esquerre, al menys ara per ara, ¡¡ja m'agradaría poder pedalar amb tots vosaltres!!. De moment només puc pendre aigüa, alls i resina (AGUAntarse, AJOderse i a RESIgnarse).
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
No va pedalar però no es va perdre cap control, vetllant si la canalla feiem figa
I aqui els tenim tots dos, mirant qui te mes bonys a la clavicula
I aqui els tenim tots dos, mirant qui te mes bonys a la clavicula
¡¡JA JA JAA JAAA!!.... menys mal que has deixat clar que les comparacións dels nostres "bonys" éren de la clavícula... Mira que n'ets de dolent, eh , ¡¡ mira que pintar-me els cabells de color blanc!!...Aixó del "fotochop" ho haurían de privar , GGRRRRrrrrr.....
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum