TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

"LECTURAS" DEL SOPAR

2 participantes

Ir abajo

"LECTURAS" DEL SOPAR Empty "LECTURAS" DEL SOPAR

Missatge  John Mambo Ds 12 Des 2009, 1:30 pm

Aixó ho escric per els qui els hi agraden els "cotilleos", pero molt especialment per en Miquel, el Sera, l'Agustí i el Ernest, a veure si així l'any que be ens acompanyen d'una vegade.
A les 8:30, amb puntualitat anglesa (que cony anglesa...¡¡catalana!!) va aparéixer en Joan "totóf-grafo" (pero aquest cop sense sense "grafo" - lo seu son els paissatjes...la natura..-). Seguidament van anant venín els demés, i jo que soc el qui només teníe de baixar les escales, vaig ser l'últim (no hem funcionave el "demarrer"), pero quan ja havíe quasi perdut l'esperança, va començar a "rutllar". Vem arrivar a cal Isclet i ja ens esperaven els altres que van anar-hi directament. El sopar molt bo, com es habitual en les mans del "Emili", per lleparse els dits, sobre tot els qui vem triar peix!.
I després del sopar? Uns quants es van estimar mes anar a dormir, i uns quants vem anar a practicar alló que mes li agrade el Miquel ...la vida "social-nocturne". A on? al "SILENCI" .Jo no hi había estat mai, hem van dir que ere una discoteque, pero jo no m'ho créie, pensave que em portaven a una esglesia, un museu o a una biblioteca, perque francament, no he vist mai una discoteque "SILENCI"OSA. Pero va resular que sí, ¡¡ere una discoteque!! i molt maque (pero de silenci res de res eh!!), pero tots sabem que per molt maque que sigui, si no hi haguéssin cap noia, no hi tornaríem mai mes, pero...¡¡¡N'ESTAVE PLÉ!!!...i molt maques algunes. I per descomptat, amic Miquel, no hi faltave el Cacique amb gel. Pero a mi hem passa com a la Cenicienta....s'acostave l'hora de marxar, doncs , igual que a ella, si no respectave la "hora h", m'arriscave a que hem "transformés", i no pas amb carbassa precisament. Així que quan ja eren mes de les dues de la nit, en Jordi frare, l'Oriol, el Jándula i jo vem dir adéu a la resta de companys que van decidir quedars'hi mes temps.
Resumínt, va ser una feste que va sortir com volíem que fós ...una trovada d'uns companys al voltant d'una taula per gaudir d'un bon menjar i d'un ambient sá, divertit i agradable, i ...¡iaixí va ser!!
FINS L'ANY QUE BE
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

"LECTURAS" DEL SOPAR Empty Re: "LECTURAS" DEL SOPAR

Missatge  mapejur Ds 12 Des 2009, 3:59 pm

Bon dia Joan molt ben explicat,si señor!!!!
Es pot dir mes alt pero no mes clar jejeje...
Com ho tenim per dema señorssssss.... Sleep
mapejur
mapejur

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum