¡¡QUIN FRED FÁ!!....DEMÁ A LES 9
4 participantes
Pàgina 1 de 1
¡¡QUIN FRED FÁ!!....DEMÁ A LES 9
Jo no sortiré pas avans de les 9, fa massa fred. De tots modos, si hi ha algun valent que sigui "insensible" al fred, no seré pas jo qui li privi. Pot ser que siguem dos grups, els valents i els "fredolics". Per tan, a les 8 en 1ª "convocatoria", i a les 9 els de 2ª "convocatoria".
I ara, el qui vulgui, pot donar la seve opinió aquí, a la secció de "Precs i preguntes" (caduca a les 24 hores)
I ara, el qui vulgui, pot donar la seve opinió aquí, a la secció de "Precs i preguntes" (caduca a les 24 hores)
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Re: ¡¡QUIN FRED FÁ!!....DEMÁ A LES 9
De moment ja m'han assegurat que els "no fredulics" vindrán a les 8, pero que anirán a fer un tomb per camins de la vora del poal, i a les 9 menys 5 tornarán a casa meva per unir-se a la colla dels "fredulics" i marxar tots junts a fer un bon escalfament, vull dir esmorçar, ja decidirem a on. Apa, bona nit i fins demá
Jo vindre a les nou, si accepteu a un convalescent de la guerra, que ha sofert el seu cos, entre els microbis i els tricrobis
Jo no se si vindré... s' interromp la meva progressió pels camins... si vaig serà a les 9:00.
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Com que "si accepteu"?...desde quan el capitá a de demanar permís a la tropa?. Ja contavem amb tu, Joan, et trovem a faltar quan no hi ets, i el Blog encara mes. Aprofito per dir-vos que hi haurá una sorpresa pels "VALENTS" del primer torn quan tornin a buscar-nos els de les 9. He pensat que com que ja s'haurán embrutat, tindrán a la seve disposició un servei de dutxes amb aigüa natural (tempertura ambient). Pero perque no agafi ningú cap pulmonía, també hi haurá una especie d'estufa made in mambo que crec que tindrá mes exit que les dutxes. Ara en serio, us anirá be per escalfar mans i peus. Nota: el servei de foc nomes será de 8:45 fins a les 9.
P.D. Miquel, acabo de veure el teu missatge, vine a les 9 que serem força colla
P.D. Miquel, acabo de veure el teu missatge, vine a les 9 que serem força colla
Pero quina colla de piquismiquis tenim al Poal.Que es aixo de les 9h Jonhy desde quan t´has tornat tan fredolic,pero si fa mes fred a les 9h que no pas a les 8h.
Dema a les 8h ens trobarem al mateix puesto de sempre perque n´hi han coses que no han de cambiar mai,i perque aixo passi nomes nosaltres ho podem evitar.
Pero si n´hi ha gent que vindra despres no passa res seran ven vinguts igualment.
Dema a les 8h ens trobarem al mateix puesto de sempre perque n´hi han coses que no han de cambiar mai,i perque aixo passi nomes nosaltres ho podem evitar.
Pero si n´hi ha gent que vindra despres no passa res seran ven vinguts igualment.
mapejur- Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009
Ep Miquel, ja son les 2:41, no et podem esperar mes, si no s'ajuntara lesmorzar amb el dinar, així que marxem sense tu
______________________________________________________mapejur escrigué:Pero quina colla de piquismiquis tenim al Poal.Que es aixo de les 9h Jonhy desde quan t´has tornat tan fredolic,pero si fa mes fred a les 9h que no pas a les 8h.
¡¡ Si senyor. Manel !!, teníes tota la raó, feie bastant mes fred a les 9 que a les 8 (a les 8 no feie gens de vent).
Prometo no ser mai mes un piquismiquis. A partir d'ara, veurás el Johny a les 8 com sempre, perque com molt be has dit, "Hi han coses que no poden cambiar mai", com tampoc ha de cambiar el bon ambient, la solidaritat i els farts de riure que tenim els del Team Poal
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum