SORTIDA DE CARNESTOLTES
4 participantes
Pàgina 1 de 1
SORTIDA DE CARNESTOLTES
Bona nit a tot-hom!,. Demá, tot i el fred, es fa sortida igualment, ja m'ho han confirmat uns quants (vindrá un cicliste nou, es de Sampedor i es parent del Jordi Iglesias, i que es diu Pere). Us faig saber que faré una bona fogarade perque els qui vinguin amb bici fins a casa meva, es puguin escalfar les mans ii els peus. Apa, fins demá
...es un altre manera de "escalfar-se"
...es un altre manera de "escalfar-se"
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Re: SORTIDA DE CARNESTOLTES
Bona nit Poaleros!!!dema ompliu la camelbak d´aigua ben calenteta i no patiu que encara pasarem una mica de calor ,feume cas jejejeje...
Joan apart de tenir un nou ciclista tambe tindrem un ciclista amb montura nova que Deu ens agafi confesats que si abans el veiam poc dema el veurem encara menos.
Joan apart de tenir un nou ciclista tambe tindrem un ciclista amb montura nova que Deu ens agafi confesats que si abans el veiam poc dema el veurem encara menos.
mapejur- Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009
No home , no , la nit <la nostre nit> de Sant Joan, es...única! on vas a parar!
Que díus Manel? pel comentari que has fet, només potser el .....bé, no n'estic segur,pero ja m'ho imagino. Demá será el dia ideal per fer-li la prove de foc (encara i posaré mes llenya a la fogate, je jee...) ja veurem si resisteix . Decidirem si li fem o no a cara o creu
Que díus Manel? pel comentari que has fet, només potser el .....bé, no n'estic segur,pero ja m'ho imagino. Demá será el dia ideal per fer-li la prove de foc (encara i posaré mes llenya a la fogate, je jee...) ja veurem si resisteix . Decidirem si li fem o no a cara o creu
Com que encara no tinc son, estic preparánt la "Jonhy-ticie" de demá, (Jonhy-tícies es com un Regió 7 pero només amb una notície a la setmana, -questió de pressupost, je jee-) pero no es fará publica fins a la tarde. Ah, aixó es publique a la nostre-vostre "L'hora del pati". Per cert, ara hi acabo de penjar una "historia" de les meves. Si voleu riure, anéu-hi a donar un cop dúll
Si no plou, com sempre a les 8
Diuen els qui es guanyen la vida fen pronóstics del temps, que demá fará un bon dia. Potser ho endevinan i tot, ves a saber, coses pitjórs s'han vist, pero de moment está plovent. El Pere ja ha confirmat la seve presencia, i jo també ho faig ara, si no plou, es clar. Apa, som-hi, que hi ha una dita catalana que diu "a la taula i al llit...al primer crit"
Que vagi de gust
Que vagi de gust
Bonanit a tothom,jo dema no podre gaudir de la sortida mes esperada de la setmana,ja que marxo de cap de setmana llarg(la llum)com diu el Jonhi no patiu que dema fara bon temps,no valen excuses el robocop m´ha dit que tambe anira.Apa nens a pedalar i a per la buti jejejeje.
mapejur- Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009
John Mambo escrigué:Diuen els qui es guanyen la vida fen pronóstics del temps, que demá fará un bon dia. Potser ho endevinan i tot, ves a saber, coses pitjórs s'han vist, pero de moment está plovent. El Pere ja ha confirmat la seve presencia, i jo també ho faig ara, si no plou, es clar. Apa, som-hi, que hi ha una dita catalana que diu "a la taula i al llit...al primer crit"
Que vagi de gust
M' apunto!!! ara vaig a dormir... espereu-me!!!
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum