1ª Edició “RACONS DEL PASSAT” - Pedalada popular
4 participantes
Pàgina 1 de 1
1ª Edició “RACONS DEL PASSAT” - Pedalada popular
A Valls de Torroella ens diuem que...Vivim en un entorn privilegiat del Bages, envoltats de racons plens d’històries que formen part del nostre passat (ermites, dolmens, tombes, necròpolis,.....). Molts d’aquests racons els podràs observar en les edicions anuals dels RACONS DEL PASSAT. En aquesta primera edició podràs gaudir, des de mes o menys distància, de diverses ermites i nuclis rurals que formen el nostre entorn.
I tot aixó per un preu... Inscripcions anticipades (fins el dia 22 d’abril): 14 € sense llicència / 10 € amb llicència. Fer ingrés al vostre nom en el numero de compte de la Caixa de Pensions: 2100 0040 56 0200181113.
Inscripcions al mateix dia: 20 € sense llicència / 16 € amb llicència.
NOTA: Obsequi de regal als 150 primers inscrits!!!
I tot aixó per un preu... Inscripcions anticipades (fins el dia 22 d’abril): 14 € sense llicència / 10 € amb llicència. Fer ingrés al vostre nom en el numero de compte de la Caixa de Pensions: 2100 0040 56 0200181113.
Inscripcions al mateix dia: 20 € sense llicència / 16 € amb llicència.
NOTA: Obsequi de regal als 150 primers inscrits!!!
No us ho perdeu!!!
Hola Joan!!
Moltes gràcies per la difusió! Ha estat tota una sorpresa trobar-ho aqui. Jo sóc un dels que ha muntat els recorreguts de la pedalada, i estem convençuts que agradarà. Tot i així, ens temem una mica que les darreres pedalades organitzades al poble vagin espantar una mica la gent. Potser algun de vosaltres havia vingut, però eren recorreguts (no "dissenyats" pels que hem muntat aquests d'ara) d'aquells que hi havia pujades de les que pugen 1 de cada 5, i corriols d'aquells que molts havien de desmontar de la bicicleta; i òbviament van causar algunes queixes.
Els que l'hem muntat ara, volem deixar suuuuuuuper clar que la "Racons del passat" no té res a veure!!! En principi són recorreguts que tothom (tècnicament parlant) ha de poder fer sobre la bicicleta!! I tothom una mica preparat ha de poder fer la curta sense masses dificultats!!
Vinga doncs....animeu-vos!!!
David
Moltes gràcies per la difusió! Ha estat tota una sorpresa trobar-ho aqui. Jo sóc un dels que ha muntat els recorreguts de la pedalada, i estem convençuts que agradarà. Tot i així, ens temem una mica que les darreres pedalades organitzades al poble vagin espantar una mica la gent. Potser algun de vosaltres havia vingut, però eren recorreguts (no "dissenyats" pels que hem muntat aquests d'ara) d'aquells que hi havia pujades de les que pugen 1 de cada 5, i corriols d'aquells que molts havien de desmontar de la bicicleta; i òbviament van causar algunes queixes.
Els que l'hem muntat ara, volem deixar suuuuuuuper clar que la "Racons del passat" no té res a veure!!! En principi són recorreguts que tothom (tècnicament parlant) ha de poder fer sobre la bicicleta!! I tothom una mica preparat ha de poder fer la curta sense masses dificultats!!
Vinga doncs....animeu-vos!!!
David
perryvalls- Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 13/03/2010
Re: 1ª Edició “RACONS DEL PASSAT” - Pedalada popular
Uep!!! Ja m'ha arribat una imatge del què serà l'obsequi de regal de la pedalada (la part del davant)!! El color definitiu no serà aquest, ja que serà de 3 colors diferents, però el logo de davant si....... Què, és xula, eh!?
I a l'esmorzar.... tindrem cafetó i tot!!!! pels que vagin encara una mica adormits
Ens veiem a la racons del passat!!!
I a l'esmorzar.... tindrem cafetó i tot!!!! pels que vagin encara una mica adormits
Ens veiem a la racons del passat!!!
Per cert!!!! no és una semarreta normal, és una semarreta tècnica
No hi anirà cap Poalero????????
Jo hi penso anar,encara que per qüestions de
dinars familiars segurament faré el recorregut curt.
Jo hi penso anar,encara que per qüestions de
dinars familiars segurament faré el recorregut curt.
hola poaleros i no poaleros!!!!!!! jo tambe hi anire pero tampoc tinc clar si podre fer el recorregut llarg. :
sente- Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 17/02/2010
Hola Joan! No he dit res fins ara perque encara no tinc clar de poder anar-hi. Fins el dissabte a la tarde no ho sabré. Si finalment hi vaig, et trucaré el dissabte. Salutacións
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Sente ens veurem al camp de futbol, tu porta la pilota
Finalment no puc vindre, pero he parlat amb el responsable del "temps" i li he demanat que faci el possible perque tots els participants de la 1ª edició del "Racóns del passat" puguin gaudir d'un temps sense pluge ni fret...ni tampoc massa calor. M'ha dit que fará el possible perque sigui així. ¡¡Que us ho passeu força be!!
Joan , "Sente" i Pere C. , a pedalar...¡¡ JA !!
Joan , "Sente" i Pere C. , a pedalar...¡¡ JA !!
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Que fas despert tant d'hora?
Si el recorregut es guapu, ja el repetirem
Si el recorregut es guapu, ja el repetirem