Propera sortida (Dissabte 08/03/08)
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Propera sortida (Dissabte 08/03/08)
Bon dia, companys!...Es fa saber a tot-hom que si el temps ho permet, aquest dissabte, qui vulgui pedalar cal que vingui a casa meva o a casa del Jordi (som ja sabeu som veíns) a les 8 del matí. La ruta es decidirá el mateix dia (si la decidim avans, ja ho comunicarem a aquest lloc)
Fins aviat , salut i força a....¡les cames!
Fins aviat , salut i força a....¡les cames!
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Doncs ja som 6 de moment
En Joan (el pare del Blog), el Jordi Frare, l'altre Jordi (serrallería), el robokop, el Pep "russi" i el qui escrríu, en John. Pero de ben segur que serem mes, encara!
John Mambo- Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Ubicació : Poal city
Re: Propera sortida (Dissabte 08/03/08)
No us ho perdeu las classes de fotografia d'en Joan damunt de la bici son espectaculars. . compteu amb mi a las 8 no us
ROBOKOP- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 31/01/2008
scarlet
jo hi anire, pero necessitu entrenament dur, que daqui 2 setmanes justes estare de viatge cap a ibiza a fer la volta en btt a lilla, tha quedat clar mister, vinga ens veiem a casa teva. un peto.
xurri25- Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 07/03/2008
xurri25 escrigué:jo hi anire, pero necessitu fer la , vinga ens veiem a casa teva. un peto.
MATINAL DE BASKET A ST FRUITOS
Ep nois dema fan una matinal de basket a st.fruitos i jo tinc dos futurs GASOLS ke he controlar de prop espero ke us ho passeu puta mare,ja ens direm algo per diumenge ,ahh!! joan com dius ke deia allo dels fills?????
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
Si Jordi, si , aixó si que et converteix en PARE, i si no mira el que diu el Michael Levine.
"Tenir fills no et converteix en pare, de la mateixa manera que tenir un piano no et fa ser pianista."
Tret del blog http://www.mallorcaweb.net/angelbujosa/
"Tenir fills no et converteix en pare, de la mateixa manera que tenir un piano no et fa ser pianista."
Tret del blog http://www.mallorcaweb.net/angelbujosa/