Dissabte 19 Circuït bagenc
+2
Joan
1riol top fuel
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Dissabte 19 Circuït bagenc
Iepaaa!! amics i amigues i encara que no ho sigueu, estimats companys poalencs! Jo l'1riol, tinc un mono brutal de bicicleta, fa 4 setmanes que no surto. M'agradaria fer una sortida preciosa tipus anar a Montserrat o similar. Busco companyia, faig metro vuitanta u i sóc molt eixerit, je. Necessito còmplices que coneguin algun camí. Em puc desplaçar al domicili que calgui, suposo.
Si no trobo eixerits que m'acompanyin hauré d'anar a controlar l'amic Joan a veure que fa per les terres osonenques. Espero respostes.
Petons.
1riol.
Si no trobo eixerits que m'acompanyin hauré d'anar a controlar l'amic Joan a veure que fa per les terres osonenques. Espero respostes.
Petons.
1riol.
SORTIDA DISSABTE...
Doncs jo sortiré el dissabte i crec que puc dir que l' Oscar, l' Ernest i el Sera també... només faltarà algun guia, doncs anem els que normalment estem perduts com a ramat d' ovelles que segueix al pastor... A més el dissabte farà bon temps...
Seguim en contacte via forum...
Seguim en contacte via forum...
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
Re: Dissabte 19 Circuït bagenc
Jo m'apunto a la sortida de dissabte proposo sortir a les 7 direcció Montserrat i saaaannntt Geroniiii .Ja direu quelcom si us sembla bé. Penseu a dur barres energètiques.
ROBOKOP- Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 31/01/2008
magradaria anar a montserrat a mi tambe, segurament que no hi anire al camping aquest cap de setmana mes tard ens truquem amb els poalencs aahhh y si fa bon temps
jordi lopez- Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008
St.jeroni,st.joan,montserrat...barretes energetiques,te pinta de ke sera una sortida ESPECTECULAR!, ,dessitjo de tot cor que faci un dia esplendit i ke pugueu gaudir de les vistes desdel cim de la serrralada, jo pensere molt en vosaltres...... ,EI,fora conyes,disfruteu i pedeleu una mica per mi
jordi de cal frare- Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Ubicació : poal city
zona trobada
he parlat amb en John Mambo i em quedat a casa seva a les 7. Si no hi ha cap novetat quedem així doncs. Penseu a portar força líquid iroba de recanvi per entrar als cotxes. Salut i fins demà.
1riol
1riol
Hi han mes dies que llanginisses Jordi, ja hi anirem sagal.jordi de cal frare escrigué:St.jeroni,st.joan,montserrat...barretes energetiques,te pinta de ke sera una sortida ESPECTECULAR!, ,dessitjo de tot cor que faci un dia esplendit i ke pugueu gaudir de les vistes desdel cim de la serrralada, jo pensere molt en vosaltres...... ,EI,fora conyes,disfruteu i pedeleu una mica per mi
Als que hi van que ho passeu be, pero compte que s'ha de matinar!!!!!!!!
1riol top fuel escrigué:he parlat amb en John Mambo i em quedat a casa seva a les 7. Si no hi ha cap novetat quedem així doncs. Penseu a portar força líquid iroba de recanvi per entrar als cotxes. Salut i fins demà.
1riol
M' he perdut amb ho de la roba de racanvi... en fi...
Miquel- Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Ubicació : Manresa
lo de la roba de recanvi és pq acabarem amb fang fins a les orelles, je je
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum