TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

3 participantes

Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  janvaq Dj 21 Maig 2009, 10:28 pm

Hola a tots els poaleros aquest dissabte estaré a casa i espero tornar a pedalar amb vosaltres ,o sigui que si hi ha algun que no vagi tant a tope que no pateixi que jo estaré aqui per donarli soport.
Fins el sissabte.
janvaq
janvaq

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty Re: AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  John Mambo Dv 22 Maig 2009, 8:31 am

No pateixis, Janvaq, ningú está obligat a correr mes del que pot, cadascú te el seu ritme, jo soc conscient que no podré anar mai al titme dels robocob, oscar, jordi, carles...i uns quants mes , pero es que ...¡¡tampoc ho pretenc!!. Es tracte de passar-ho be,, i aixó es el que fem quan ens trovem, i ja saps...¡¡com mes serem , mes riurem!! Very Happy Laughing Very Happy Laughing
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty Re: AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  John Mambo Dt 26 Maig 2009, 7:28 am

janvaq escrigué:Hola a tots els poaleros aquest dissabte estaré a casa i espero tornar a pedalar amb vosaltres ,o sigui que si hi ha algun que no vagi tant a tope que no pateixi que jo estaré aqui per donarli soport.
Fins el sissabte.
_________________________
JA JA JA....NDULA !!!.....donc ves per-on tu , jo em vaig pensar que quan vas dir "aquest dissabte estaré a casa" et referíes a que vindríes a pedalar amb els del Team Poal pels voltants del Bages. Pero em vaig equivocar...es veu que que ho deies de debó lo de estar a casa. Sento haber-te deixat plantat, no vaig saber entendre el teu missatge, pero es que tampoc hagués vingut....¡¡jo no tinc bici estática!!
Sense rancunia
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty Re: AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  jordi lopez Dt 26 Maig 2009, 11:56 pm

ni en casa ni en el camping, este jandula no tiene remedio!!!!!!!!!!
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty AQUEST DISSABTE ESTARÉ A CASA

Missatge  janvaq Dc 27 Maig 2009, 12:11 am

A veure que us ho aclareixo tot ,jo volia anar a pedalar dissabte peró no se que em va passar al cos que no em vaig poguer llevar però ja us puc assegurar que no va ser una bona decissió per part meva ja que em va tocar fregar tot el pis amb la meva dona i ja us podeu imaginar com va acabar, li vaig dir que encara que estigui amb febra marxáré a pedalar.
I un altre cosa el colega del Jordi diu que no pedalo peró no us ho creieu ja que divendres vaig pedalar amb el meu colega Isidre amb la bici de carretera i diumenge amb els colegues del camping inclos el sr Jordi que es va chutar 3 o 4 paquets de vitamines que porta per poguer aguantar.
janvaq
janvaq

Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 14/01/2008

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty Re: AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  John Mambo Dc 27 Maig 2009, 7:11 am

AAAHHH....wenu, si es per aquest motiu, val,...a les dones se les tenen d'ajudar de tan en tan (molt de tan en tan, eh) . Si m'ho haguessis dit, fins i tot t'hagués vingut a ajudar....aixó de fregar pisos es lo meu, fixat que quan vaig a les discoteques, les tías que em volíen lligar, em diuen....¿que tíu. pedales o fregues?
Per cert ¿dissabte estarás al camping o a casa? Smile Smile Smile
P.D. ¡¡Jordi....que en farem d'aquest Jandula!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR Empty Re: AQUEST DISSABTE ESTRÉ A CASA PER PEDALAR

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum